Nyní se v oblasti DigitalStorytellingu zaměříme na následující témata:
Ve skriptech je to podkapitola 2.4.
Ukážeme si výhody a nevýhody schematu a grafu, kdy je lepší použít schema, či graf.
V problematice Pitchingu se zaměříme na
Ukážeme si, jaké zákonitosti příběh má. Proč příběh použít a jakých chyb se při vyprávění příběhů musíme vyvarovat. Dále se dozvíte, které části pitchingu je možné představit ve formě příběhu.
Ve skriptech je to podkapitola 2.3.3.
Jak jsem již psal minule, abyste se s teorií seznámili mnohem příjemněji, než jen studovat skripta, připravil jsem některé principy a pravidla ve formě videí.
Pro lepší pochopení této látky jsem připravil některé příběhy ve frmě digitálního příběhu.
Zaměřte se na pochopení souvislostí, abyste dokázali získané postřehy využít ve prospěch prezentace vaší firmy.
Videa opět většinou trvají kolem 5 minut, jedno trvá cca 7:30 min.
Videa ve formátu wmv či mp4 (640 x 480), abyste si je mohli prohlédnout v notebooku, na tabletu, či ve smartphonu když jste v autě, které
stojí v zácpě, či ve vlaku a autobusu, když se z domova přesouváte do práce.
Pokud by se vám zdálo, že mi není na videu rozumět, můžete si stáhnout též přepis mého vyprávění ve formátu "txt".
Zde si můžete podklady k vysvětlovaným tématům volně stáhnout.
Název podkladu |
TEXT ke stažení |
VIDEO ke stažení | |
Vyjádření informace ve schematu a grafu (7:28 min) |
![]() |
![]() |
|
Pitching ve formě příběhu (4:52 min) |
![]() |
![]() |
|
Příklad Struktura děje na filmu "Kolja" (2:54 min) |
![]() |
![]() |