Tak jako série fotek promítaná v dřevěné krabičce s otvory i místní dědictví může být představeno z různých perspektiv.

Dobrý den tento týden se již budeme zabývat skutečnými potřebami na trhu.

Dozvíte se, jak si vytvořit optimálního zákazníka - Avatara a proč je důležité znát jejich skutečné potřeby a přání. A co se může stát, když se jich při tvorbě produktu zapomenete zeptat.

Po shlédnutí videí, si budete moci vybrat svého optimálního zákazníka.

Zde si můžete podklady k vysvětlovaným tématům volně stáhnout.

Název podkladu

VIDEO ke stažení

[mp4]

  VIDEO ke stažení

[wmv]

Reálné potřeby trhu - úvod  (9:48 min)
Výběr optimálního zákazníka - Avatara (8:28 min)
Historický vývoj rozhodování o koupi (7:20 min)
Příklad nevhodné komunikace se zákazníky - Failure Story (8:14 min)

Vyhledávání

Přihlášení čtenáře

E-mail:
Heslo:
Registrace čtenáře

Radek Novotný
a DigitalStoryTelling

Radek Novotný Radek Novotný je podnikatel, konzultant, vědec a školitel. Již 10 let pomáhá obcím a neziskovým organizacím i soukromým osobám prezentovat místní dědictví formou digitálních příběhů a videí na multimediálních zařízeních.

Radek Novotný
novotny@digitalstorytelling.cz