Tak jako série fotek promítaná v dřevěné krabičce s otvory i místní dědictví může být představeno z různých perspektiv.

Využití 3D tisku v klasické i moderní výuce v MŠ, na ZŠ I. stupeň (3-5 tř) a na II. stupeň ZŠ.

Jak chcete připravovat děti, aby byli úspěšní na pracovním trhu za 10-15 let, když Vám žádný zaměstnavatel neřekne, kde bude a co za dovednosti bude potřebovat za 5 let?

Co se ale bude v budoucnosti (v práci, či v životě) určitě používat
je 3D tisk.


3D tisk propojuje to perspektivní z dneška a to dobré ze včerejška a tím skutečně zhmotňuje naše sny.

Postup tvorby briliantu do prstenu princezny Arabely.

3D tisk totiž u dětí a žáků spojuje digitální technologii (představivost, kreativita) s manuální zručností a s poznáváním vlastností předmětů za pomoci smyslů (materiálové vlastnosti) a to v mnoha ohledech:

Pokud byste chtěli konzultovat nějaký Váš záměr, jak využít 3D tisk při vzdělávání, napište mi na adresu novotny@DigitalStorytelling.cz

Vyhledávání

Přihlášení čtenáře

E-mail:
Heslo:
Registrace čtenáře

Radek Novotný
a DigitalStoryTelling

Radek Novotný Radek Novotný je podnikatel, konzultant, vědec a školitel. Již 10 let pomáhá obcím a neziskovým organizacím i soukromým osobám prezentovat místní dědictví formou digitálních příběhů a videí na multimediálních zařízeních.

Radek Novotný
novotny@digitalstorytelling.cz