Tak jako série fotek promítaná v dřevěné krabičce s otvory i místní dědictví může být představeno z různých perspektiv.

Využití technologie 3D tisku v předškolní výchově, ve výuce ZŠ I. stupeň (1.-2 tř) nebo v rámci volnočasových aktivit (SVČ).

Pro menší děti (předškolní a 1-2. Tř. ZŠ), u kterých je vhodné rozvíjet dovednosti komplexně (prostorové a vícesmyslové vnímání, motorická zručnost), je pro postupné seznamování se s digitálními technologiemi velice
vhodné využití ruční formy 3D tisku (aditivní výroby), kterou představují 3D pera.

obr. 3D pero a výrobky z 3D strun

Menší děti nemohou být plně zapojeny do návrhu 3D objektů na PC, navíc zakoupení 3D tiskáren je zatím ještě trochu investičně náročná záležitost.
Proto je tato ruční verze 3D tisku pro předškolní výchovu mnohem efektivnější. Lze jí využít nejen jako výtvarnou techniku, ale i při trénování „Předčtenářské gramotnosti“, při tvorbě vlastních didaktických pomůcek - 2D a  3D objektů, či pro výrobu trvanlivých popisek pro přírodní zahrady.

Vyhledávání

Přihlášení čtenáře

E-mail:
Heslo:

Radek Novotný
a DigitalStoryTelling

Radek Novotný Radek Novotný je podnikatel, konzultant, vědec a školitel. Již 10 let pomáhá obcím a neziskovým organizacím i soukromým osobám prezentovat místní dědictví formou digitálních příběhů a videí na multimediálních zařízeních.

Radek Novotný
novotny@digitalstorytelling.cz