Tak jako série fotek promítaná v dřevěné krabičce s otvory i místní dědictví může být představeno z různých perspektiv.

Tip pro biofarmáře - aneb Ovoce s největším příběhem

14. 4. 2013

Nejlépe se prodává výrobek s příběhem a bio ovoce je k tomu přímo předurčené, protože základem důvěry je právě znalost životopisu bioproduktu, jak a za jakých podmínek ovoce rostlo, jak se o něj biofarmář staral. Proto digitální příběh na webové stránce biofarmáře je efektivní způsob na získání potřebné kredibility.
Silný příběh mělo i ovoce z ovocných sadů, které se jediné dochovaly po zaniklých vesnicích v pohraničí, a mohlo se stát živým spojníkem potomků po odsunutých Němcích s jejich původním domovem.


Pro pokračování se musíte přihlásit

Vyhledávání

Přihlášení čtenáře

E-mail:
Heslo:
Registrace čtenáře

Radek Novotný
a DigitalStoryTelling

Radek Novotný Radek Novotný je podnikatel, konzultant, vědec a školitel. Již 10 let pomáhá obcím a neziskovým organizacím i soukromým osobám prezentovat místní dědictví formou digitálních příběhů a videí na multimediálních zařízeních.

Radek Novotný
novotny@digitalstorytelling.cz